Melcisori bicolori cu parmezan

Ingrediente:
aluat I
500 grame faina+ 5-6 linguri boia de ardei
1 lingurita sare
1 lingurita zahar
25 grame drojdie
1 lingurita praf de copt
150ml lapte
50 ml ulei
50 grame unt

aluat II
500 grame faina
1 lingura sare
1 lingurita zahar
25 grame drojdie
1 lingurita praf de copt
150ml lapte
50 ml ulei
50 grame unt
1 lingura oregano

1 galbenus+sare
parmezan(100 grame)

Mod preparare:
Am pregatit aluaturile urmand acceasi pasi ca si la cornuletele cu boia.
Dupa ce aluatul a dospit l-am impartit in 4 parti egale. Am intins o foaie dreptungiulara rosie si una cu oregano si le-am suprapus (se obtin 4 foi bicolore). Am intins putin cu sucitorul pentru a se lipi foile intre ele. Am presarat parmezan si cu ajutorul sucitorului am apasat usor sa intre cat de cat in aluat. Am rulat foaia si am taiat-o in bucati de circa 1,5 cm. Am luat bucatile si le-am asezat in tava la distanta intre ele. Le-am uns cu galbenusul batut cu sare si le-am dat la cuptorul incins (200 grade Celsius) pana ce s-au copt.
Au iesit circa 80 de melcisori cu parmezan.

Reteta de baza este cea de cornulete cu boia de ardei, cu unele modificari ... Spre surprinderea mea au iesit melcisori cu aroma de pizza, se simte si acum in casa ... sunt foarte incantata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu