Piept de pui cu lamaie

Pieptul de pui cu lamaie, ramana una dintre delicatesele pe care mama le prepara! M-a incantat acest fel de mancare pentru ca, de la lamaie, pieptul ramane fraged in interior si usor acrisor...

Ingrediente:
( pentru 2 portii )
un piept de pui, circa 400 grame
o jumate de lamaie
1 ceasca ulei de masline
faina, sau pesmet
un praf de sare

Mod de preparare:
Pieptul l-am transat in bucati mai mici si l-am asezat intr-un castron mai adanc peste am turnat zeama de la jumate de lamaie si am dat pieptul la frigider peste noapte.


Cu 30 minute inainte de pranz am pus intr-o tigaie mai inalta uleiul la incins. Am dat bucatele de piept de pui prin pesmet  si le-am pus la prajit in ulei. Am lasat la prajit pe fiecare parte cat sa se rumeneasca putin...


 Am scos bucatele de piept de pui si le-am pus pe un servetel pentru a absorbi grasimea ...


Recomand sa serviti pieptul de pui cu o garnitura echilibrata, orez, legume, un sos usor sau salata de cruditati!
Pofta buna!

*** se poate folosi in loc de pesmet si faina, insa prefer pesmetul pentru ca formeaza la suprafata o crusta gronjuroasa ce alterneaza cu interiorul fraged si cu iz de lamaie. Initial am folosit faina, insa intr-o seara ramasesem fara faina si nu mai aveam decat pesmet, asa ca l-am folosit....iar rezultatul m-a incantat, de atunci doar pesmet folosesc la acest preparat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu