Chifle II




Ingrediente:
200 grame faina alba
3 grame drojdie uscata
140 ml apa minerala 
(temperatura camerei)
1 lingurita sare
1/2 lingurita zahar
1 galbenus batut cu sare

Mod preparare:
Intru-un vas am amestecat bine sarea, zaharul, drojdia de bere si apa. Am adaugat treptat faina si am mestecat cu o spatula. Am presat pe masa de lucru  putina faina, am rasturnat aluatul si usor l-am framantat cu mainile tapetate bine cu faina. Am asezat aluatul intr-un vas si l-am acoperit cu folie de plastic. Am lasat aluatul la dospit pentru 30 de minute.
Am impartit aluatul in trei parti. Am format din aluat chifle de diferite forme, o floare, o chifla impletita cu seminte de dovleac si o mini paine. Am asezat chiflele in tava de copt, tapetata cu faina, la distanta intre ele. Am lasat se mai odihnesca chiflele 30 de minute.
Am uns cu galbenus chiflele cu grija, le-am presarat deasupra cu faina si le-am crestat cu un cutit ascutit.
In cuptorul preincalzit (210 grade Celsius) am introdus tava si am lasat sa se coaca chiflele, pana ce s-au rumenit putin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu