Ciorba de miel


Ingrediente:
0.5 kg coaste miel
o legatura de macris
1 morcov
1 pastarnac
1 telina mica
frunze leustean, tarhon, patrunjel
sare
piper boabe
3 linguri de orez
1 galbenus
2 linguri de smantana
zeama de la o jumatate de lamaie, sau cat e nevoie pentru a acri ciorba

Mod de preparare:
Am pus la foc mic in 2 litri de apa coastele de miel cu 10 boabe de piper si o lingurita de sare. Dupa ce a dat in clocot am, am adunat spuma si am adaugat cateva frunze de leustean. Am acoperit oala cu un capac si am lasat sa fiarba 1 ora, la un foc domol. Intre timp am curatat, spalat si taiat marunt morcovul, telina si pastarnacul. Macrisul l-am spalat in 3 ape, apoi l-am tocat.
Carnea de pe coaste era fiarta, asa ca am adaugat legumele, jumatate din frunzele de macris si orezul spalat.
Dupa 20 de minute, cand orezul s-a fiert, am adaugat zeama de lamaie, restul de macris si frunze maruntite de leustean, tarhon si patrunjel.
Am batut smantana cu galbenusul si putina zeama de ciorba, am adaugat dupa gust sare, piper si cateva frunze de tarhon tocate.
Am luat oala de pe foc si am dres cu smantana batuta.
A iesit o ciorba foarte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu