Legume la cuptor cu carnati



Ingrediente:
(pentru 4 portii)
300 grame carnati de casa cu cimbru putin afumati
600 grame de legume asortate:
- cartofi noi mici 
- 2 morcovi
- 1 pastarnac
- 1 telina medie
2 linguri de rozmarin(optional se poate inlocui cu cimbru)
1 ceasca de vin alb(optional)
20 ml ulei de masline

Mod de preparare:
Legumele le-am spalat, curatat si taiat in bucati (de marime potrivita cu cea a cartofiilor). Carnatii i-am taiat in bucati de 3cm. Intr-un vas termorezistent dreptunghiular am asezat legume si carnatii, intr-un strat. Am presarat deasupra rozmarinul si si am turnat uleiul si ceasca de vin. Daca nu se foloseste vin, merge si o ceasca de apa!
Se da la cuptor la 210 grade Celsius si se lasa pana ce se rumenesc legumele, la sfarsit se presara sare, dupa gust. Cat timp legumele au stat la cuptor, casa mi s-a invadat de un amestec de mirosuri imbietoare, de la afumatura, cimbru, rozmarin, de la cartofii si morcovii copti.... ce-i drept, mi-au cam lasat gura apa....Pofta buna sa aveti, ca eu am avut!

Un comentariu:

  1. O reteta simplu de facut si un spectacol culinar deosebit. Daca nu aveti vin si vreti altceva eu recomand zeama de carne. As mai adauga si niste salata recomandabila cea de sezon sau de ce nu niste muraturi:)

    RăspundețiȘtergere