Salata de cartofi cu vinegreta de chimen


Ingrediente:
1/2 kg cartofi noi mici
1 lingurita cu varf de chimen
4 linguri ulei masline
3 linguri de otet balsamic
masline negre rondele
sau masline negre intregi
1 ceapa rosie
sare, piper

Am fiert cartofii. Cartofii raciti, i-am curatat si taiat rondele. Ceapa rosie am curatat-o si am taiat-o felii subtiri. Intr-un vas am asezat cartofii rondele, ceapa rosie si rondele de masline (eu am pus circa 3 linguri).
Am macinat chimenul. Intr-un bol am amestecat bine uleiul, otetul si praful de chimen. Am adaugat vinegretei sare si piper dupa gust. Am stropit cu vinegreta legumele din vas.
Salata de cartofi se serveste garnisita cu rondele de oua fierte si cateva frunze de patrunjel
Insa, eu am am servit-o cu o frittata cu anghinare si patrunjel.



Pofta buna!

***Salata de cartofi cu vinegreta de chimion - Patates salatası(eu nu am avut chimion asa ca am pregatit-o cu chimen...), este o alta reteta excelenta din cartea Classical Turkish Cooking: Traditional Turkish Food for the American Kitchen, de Ayla Algar.
Foarte buna asocierea legumelor cu chimen! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu