Supa de fazan

Ingrediente:
1 fazan(900 de grame)
3l apa
3 morcovi
1 radacina pastarnac
1/2 radacina telina
2 cepe mici
10 cuisoare
sare, piper
1 legatura patrunjel
taitei de casa dintr-un ou(sau cat e necesar)
***eu am facut o supa din jumatate din cantitatiile de sus, folosit o jumatate de fazan, iar cu cealalta jumatate am preparat o friptura

Mod de preparare:
Se pune la fiert, pe foc mic, fazanul, fara a acoperi cu capac oala. Intre timp se spala si se curata legumele, iar cuisoarele se infig in cepe. Cand incepe sa dea supa in clocot, se ia spuma formata deasupra cu ajutorul unei linguri cu gauri. Cand supa nu mai are spuma, se adauga legumele. Se acopera oala cu un capac si se lasa sa fiarba la un foc mic pana se fierbe bine carnea. Se strecoara si se pune supa intr-o oala curata.
Se pune oala la fiert, tot pe un foc mic, si cand clocoteste, se adauga taiteii de casa( eu am folosit taitei proaspat facuti cu o zi inainte). Cand taitei sunt fierti, se condimenteaza dupa gust cu sare si piper. Se lasa sa mai dea un clocot si se opreste focul. Se adauga supei patrunjelul maruntit si, optional, rondele de morcov fiert.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu