Chutney de mango

Chutney de mango este un sos nici prea dulce, nici prea sarat, destul de picant si  putin acrisor, care mie-mi place la nebunie....Un sos indian care merge de minute cu un kebab sau gogosi de ceapa indiene.


Ingrediente:
1 mango, 350 grame, maruntit
2 linguri suc de lamaie
1 ceapa rosie mica
1 catel de usturoi
1/2 lingurita fulgi de ardei rosu iute
1 lingura de seminte de mustar
1 lingura seminte de coriandru
1 lingurita piure de ghimbir
4 linguri zahar brun
3 linguri de otet de vin alb
1 lingurita sare
1 lingura ulei de orez

Mod de preparare:
Intr-un vas non-metalic am asezat bucatelele de mango iar peste am turnat sucul de lamaie. 
Am dat deoparte.Intr-un vas pentru sos am calit bine ceapa, circa 2 minute, la un foc mediu. Apoi am adaugat usturoiul pisat, semintele de mustar si coriandru. Am amestecat bine o data si am adaugat si restul ingredientelor. Am redus focul si am lasat sa fiarba sosul cam 15 minute, cat sa se ingroase si sa se lege nitel.
Sosul gata facut, l-am luat de pe foc si l-am lasat sa se raceasca bine. Mai apoi, l-am turnat intr-un borcan. Borcanul inchis bine l-am pus la rece, in frigider. 
Chutney-ul astfel gatit se serveste dupa 3 zile de la preparare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu