Dulceata de visine


Cui nu-i place dulceata de visine? ....eu o ador! Ieri am fost prin piata, am luat o punga de cirese, ceva legume si cand am vazut boabele carnoase, mari si de un rosu-inchis ale visinelor... nu am rezistat tentatie si am cumparat vreo 2 kilograme .... pe drum nu m-am atins de ele, desi tentatia mare, iar stomacul imi "bombanea" ... le simteam gustul dulce-acrisor pe limba, imi era asa o pofta ... de 2 ani de zile nu  mai pusesem in gura nici macar o boaba de visina .... asa ca ajunsa acasa, am spalat frumos cateva boabe de  visine, m-am asezat comod la masa si am savurat incet fiecare boaba in parte ... pot spune ca asa mic dejun sanatos si bun, de mult nu am mai avut!
... si daca tot am luat visine si era pacat de asa mandrete de visine sa nu fac si o portie de dulceata de visine, care-mi place mult de tot, ... asa ca am pus la bataie 1 kg de visine, 1 kg de zahar , o jumatate de lamaie si o jumatate de baton vanilie. In prepararea ei am urmat aceeasi pasi ca la dulceata de cirese amare


... dulceata asta ma duce cu gandul la copilarie, la zilele  toride in care saraca mama statea in bucatarie si ne pregatea dulceturi cu atata drag ... Tot ce facea mama cu manutele ei, facea ca noi sa crestem mari si sanatosi ... nu vreau sa uit, si nici nu pot, tot ce a facut si face pentru mine si fratele meu ...

3 comentarii:

  1. Hello, thank you so much for stopping by my blog and the kind words. I am glad you like my blog. You have a wonderful space here and your cuisine is new to me. I loved reading your recipes and the wonderful pictures. Will keep in touch. Take care :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Gita, you are an inspiration to me!
    Antonina, iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere