Paste cu pesto de spanac, ricotta si nuci



Ingrediente:
(4 portii)
200 grame spanac fiert si scurs
4 catei de usturoi*
6 linguri de nuca macinata
6 linguri de ulei de masline
100 grame parmezan proaspat ras
4 linguri generoase de ricotta/urda
sare, piper dupa gust
400-450 grame spaghetti**
* eu am folosit usturoi verde, 2 fire, partea alba
** merg la fel de bine cu paste tip penne sau rigatoni

Mod de preparare:
Am pus pastele la fiert in apa sarata. 
Spanacul, usturoiul, nuca, parmezanul, ricotta si uleiul le-am mixat bine, pana ce am obtinut o pasta omogena, pe care am condimentat-o dupa gust cu piper proaspat macinat(e mult mai bun), si sare ... 

A iesit un pesto asa de bun ca si gol ... sau asa un pic pe un colt de paine ... l-as fi mancat tot! 
Astept cu nereabdare ziua in care am sa culeg busuioc sa fac pesto, care tare mult ii mai place iubitul meu ...

Pastele fierte le-am amestecat bine cu sosul de pesto ... am presarat putina nuca tocata ... sau cui ii place merge foarte bine cu putin sau chiar mai mult parmezan ras ... si gata!
Un pranz rapid si foarte gustos, dar si sanatos!


Buon Appetito! 

2 comentarii:

  1. arata tare haios asa verde:) cred ca este si bun la gust preparatul tau

    RăspundețiȘtergere
  2. Nil, da! :)) inca nu apucase sa se oxideze pestoul facut :D! e foarte bun!!! ador pastele cu legume

    RăspundețiȘtergere