Briose delicioase cu ciocolata


Ingrediente ( pentru 6-8 briose):
1 ou
55 grame unt
120 ml lapte batut/ iaurt
130 grame zahar
115 grame faina
30 grame cacao
1/2 lingurita praf de copt
1/2 lingurita bicarbonat de sodiu
1/2 lingurita sare
60 grame ciocolata cu lapte


*reteta cerea chipsuri de ciocolata, dar eu nu am avut asa ca am folosit o jumatate de ciocolata cu lapte. 
Am luat ciocolata cu lapte si am taiat-o marunt cu cutitul. Bucatelele de ciocolata le-am dat la congelator, sa nu se topeasca de tot cat se coc briosele in cuptor.
Am setat cuptorul la o temperatura de 200 grade Celsius.
Intr-un vas am amestecat faina cu cacaua, praful de copt si bicarbonatul de sodiu.
Intr-un alt vas am frecat oul cu praful de sare, zaharul, laptele batut si untul. Treptat am adaugat amestecul uscat. La urma, am adaugat si bucatelele marunte de ciocolata scoase din congelator si date prin putina faina.
In forma de copt briose am asezat hartiutele de copt.
Cu lingura de inghetata am luat cate putin din coca bruna si am umplut pe 2/3 hartiutele de copt briose.
Eu am pastrat cateva bucatele de ciocolata pe care le-am presarat deasupra fiecarei briose.
Am dat forma la cuptor pentru 30 minute. 
Am verificat daca briosele sunt coapte cu ajutorul unei scobitori, cum nu s-a prins aluat de ea, le-am scos din cuptor. Dupa 5 minute le-am scos din forma si le-am lasat sa se raceasca complet pe gratar. 
Au iesit cele mai bune briose "ciocolatoase"!


In reteta originala, briosele se coc in cuptor la 190 de grade Celsius pentru 20 de minute, cuptorul meu nu vrea asa ... in timp am observat ca briosele se coc frumos si bine daca le tin in cuptor 25-30 de minute la o temperatura de 200 grade Celsius.

16 comentarii:

  1. Ce pofta de briose am ...arata asa de yummmi!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. arata foarte fain..pun pariu ca is la fel de bune pe cum arata :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Yam!Yam! Si eu mai vizitez joyofbaking.

    RăspundețiȘtergere
  4. Danuta, merci ... scuze ca ti-am facut pofta :))
    Adina, mai putin ...si facem impreuna ;)
    Claudia, imi place foarte mult site-ul!

    RăspundețiȘtergere
  5. daca e ciocolata e bine :)
    chiar sunt foarte faine aceste briose,sigur sunt delicioase.o zi faina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mmmmm cele mai delicioase briose...ma puteti invidia pentru ca eu chiar le-am savurat gustul dulce-pufos :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Fancy Cake, au fost si mai bune ca cele cu visine!

    DiaMae, ciocolatoase da!!!

    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. io ce sa mai zic ?ma servesc direct !

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata foarte bine, tot inghit in sec imaginandu-mi ca savurez bucatica aia rupta :)

    RăspundețiȘtergere
  10. pansy, oricand ... ai trecere prin tm!
    Iulian, imi pare rau ca ai ramas cu imaginea, gustul a fost super!
    sincer cand m-am apucat sa fotografiez briosele ... erau 3, caci celelalte 5 s-au "topit" pe parcurs, .... si pana la sfarsitul sesiunii foto nu a mai ramas nici macar o faramitura ... ca tot am ciugulit...

    RăspundețiȘtergere
  11. Andreea briosele tale arata fantastic de apetisante!

    RăspundețiȘtergere
  12. cele mai bune briose sunt cele cu multaaaa cioco (parerea mea :P), iar acestea tb neaparat sa le incerc! pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Delicious Flavours, ai dreptate... cat mai muta cioco!
    te pup

    RăspundețiȘtergere