Premiu de suflet ...

... de la Mimmi pentru mine, de la mine pentru voi ...




Am primit acest premiu virtual de la  Mimmi, draga mea Mimmi de la Bucate pe alese. Ii multumesc pentru mult mult mult pentru acest premiul virtual. 
Odata cu acest premiu mi-a venit si misiunea de a alege 10 bloguri dragi mie(cu scopul de a premia bloguri dragi din blogosfera), DAR! nu inainte de de a raspunde la 3 intrebari:
a)Care este reteta voastra preferata de mancare postata pe blogul vostru?
b) Care este desertul tau preferat postat pe blogul vostru?
c)Ce mancare credeti ca nu a-ti incerca niciodata sa mancati?
Nu voi incerca preparatele cu melci!


Nu am putut alege 10 bloguri, mi-a fost greu, mult prea greu, caci toate blogurile pe care le urmaresc imi plac si imi face placere sa le urmaresc! ... asa ca, eu ofer acest premiul tuturor bloggurilor pe care cu mare drag le urmaresc! ...

Un comentariu: